Bos días a todos, nesta
entrada presento unha idea innovadora convertida posteriormente nunha
iniciativa empresarial recoñecida e prometedora, a tableta Roomtab,
levada a cabo por estudantes da Universitat Pompeu Fabra (UPF) de Barcelona .
Esta iniciativa foi
apoiada dende o principio polo que sería a incubadora de empresas da
UPF, a Unitat d'Innovació-UPF Business Shuttle, que dende 2006 promove a transferencia da tecnoloxía e do
coñecemento xerado por esta universidade. Co obxectivo de
evolucionar cara unha universidade lider non só en docencia e
investigación senón tamén en emprededuría, esta institución
presta axuda e asesoramento ás ideas innovadoras xurdidas na
comunidade universitaria. Dende o comezo da súa labor numerosas
spin-offs e start-up
(enlace), maiormente de base
tecnolóxica, se puxeron en marcha.
A
idea que hoxe presento tratase dunha tableta que xestiona a
información dos numerosos servicios que se lle poden prestar a un
turista. Dende bares, restaurantes, cines, museos, tendas,
excursións, etc. Xurde a partir de catro estudantes de enxeñería
técnica de telecomunicacións que: “un día, cansados de
esperar ser atendidos en un restaurante lleno a rebosar, cercano al
campus de Poblenou de la UPF, pensamos es una carta electrónica de
menú para restaurantes que enviara el pedido de la mesa a la
cocina”. Crearon a empresa
Roomtab Systems, S.L. dsesenvolvendo a tablet Roomtab.
Produto:
Tratase
dunha tablet que recibe cada turista na habitación do seu hotel. Con
ela pode acceder a un determinado servizo e organizar calquera
actividade que desexe. Dende xestionar os servicios do propio hotel a
servicios externos como obter entradas para unha actuación, reservar
mesa nun restaurante, visitas guiadas pola cidade, excursións, etc.
Usuario: Calquera
persoa que resida nun dos hoteis (que poden ser consultados na páxina de Roomtab) que contan con esta tablet poden ser os
usuarios da mesma.
Cliente/Mercado:
O
seu mercado e clientes son os hoteis, restaurantes, cines, museos, teatros, etc
que desexen participar neste xeito de disfrutar e difundir os
servizos. Así, para estes clientes trátase dun xeito de dar a coñecer ao turista os servizos que ofertan.
Contacto:
Barcelona
ROOMTAB SYSTEMS, S.L. C/Almogàvers, 165
Módulo 202
08018 – Barcelona
Teléfono de atención al cliente:
902 789 453
Oficinas:
+34 935 516 149
+34 935 516 148
info@roomtab.com
Hong Kong
AON CHINA Building Level 17
29 Queen’s Road, Central
Hong Kong
Móvil:
+852 5661 6185
Oficina:
+852 3978 2319
Fax:
+852 3978 2300
Que vos parece esta iniciativa? Un servizo de moita ou pouca utilidade co que pode contar un turista no seu hotel?
Apertas, Antón Carballo.
No hay comentarios:
Publicar un comentario