Velaquí un exemplo de desenvolvemento endóxeno. A actividade
vitivinícola do Baixo Miño situase como un sector produtivo importante
na comarca dende fai uns anos. Presentase nesta noticia unha actividade
alternativa ao turismo masificado, impulsando as potencialidades e recursos da zona
e no que se vive e percibe a paisaxe dun xeito diferente.
Enlace da noticia:
http://www.infominho.com/index.php/id/74/objeto/19135/claves/ESPECIAL---VISITA-%C3%81-ADEGA-QUINTA-DE-LA-ERRE-NAS-EIRAS---O-ROSAL
Recomendo a seguinte lectura sobre o enoturismo en Galicia, dende unha perspectiva teórica e crítica: LOIS GONZÁLEZ, Rubén C.; PAÜL CARRIL, Valerià e SANTOS SOLLA, Xosé (2012). “Paisagens vitivinícolas e desenvolvimento do enoturismo na Galiza. Um olhar da perspectiva da geografia cultural”. en: CARDOSO, A. & TRILHO, S. (coords.): I Congresso Internacional Vinhas e Vinhos. Actas. Porto: Camara Municipal de Viana do Castelo/APHVIN/GEHVID. pp: 565-581.
Antón C.
Antón, pero hai que analizar e debullar os detalles. Como se financia? xera emprego local? cal é a demanda? de onde procede? quen é o promotor? é algo excepcional no medio local ou obedece a unha estratexia de marketing territorial estratéxico?
ResponderEliminar